plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

söndag 29 maj 2011

03 - Min första kärlek!

Mhm det här blir intressant!


Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, om jag ska nämna den allra första jag var förälskad i när jag var typ 9-10? Eller om jag ska ta min verkligen första kärlek, d.v.s Veronica <3?


Men den allra första jag blev förälskad i, när jag var liten alltså, var min granne Robin. Var väl kär i honom i några år, tills jag blev kanske 11? Vet inte riktigt, sen blev jag nog kär i Niclas innan jag tillslut hittade min själsfrände, min bebis, min älskling, min skatt, mitt allt <3
Och vill ni veta hur jag och veronica träffades och hur det kändes och sådär kan ni läsa om det här eller här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D