plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 6 juni 2011

Spice, pirater och HBTQ!

Har hängt i Gbg i stort sett hela veckan :s Med Linnea och hennes friends...
I fredags så ringde Linnea och frågade om jag och Veronica ville gå på bio med henne och vi såg :
Den var rätt bra men jag måste säga att de andra var bättre, kanske var det eftersom att både jag och Veronica var jättetrötta i slutet och jag var jättekissenödig som gjorde att den inte var lika bra? Jag längtade efter att den skulle ta slut den sista halvtimman, ville bara därifrån så kunde inte koncentrera mig men w/e.


Efter att bion var slut var vi så trötta så vi åkte till lägenheten och skulle sova där, och när vi gjorde oss iordning för sängen så hörde vi värsta skumma ljudet!! :o Det lät som någon sköt med typ hagelgevär, och det lät typ 3 ggr, både jag och Veronica blev skiträdda, och katten också för den delen! :o Tillslut somnade vi iaf och när vi vaknade så städade vi och grejade, vi tänkte ha lite chillkrök med några vänner men alla bangade så vi bestämde oss för att dra till stan och kolla lite innan vi skulle hem.


På vägen till bussen träffade vi Linnea och hennes kompis "Svartis", så vi snackade lite med dom, försökte övertala Linnea men det gick inge bra så vi blev emo och hängde med Linnea och "Svartis" ett tag.
vi satt utanför emotrappan och rökte och en gubbe som torligen var full började snacka med mig och Veronica om att vi inte skulle röka och blabla, han halkade hela tiden in på narkotika, vad man än snackade om vilket var väldigt irriterande -.-
Efter ett tag kom Linneas vän med ett ciggpaket och Linnea gav Veronica några cigg hon var skyldig henne och då fick gubben flipp och skulle ringa polisen för han trodde vi har spice och att det inte var några vanligare cigaretter.
Jag skällde ut gubben som gav upp och gick därifrån, efter det drog vi hem till Veronica och sov där.


Och nu är vi framme tills idag, bestämde oss vid 2 för att dra in till Liseberg och möta upp Linnea och hennes vänner för att gå på HBTQ festival bös, var inne på Liseberg i ca 30 min innan vi drog till gräset och chillade, sen tog vi första bästa buss hem!


Nu ska jag snart sova, ni får ha det så bra så länge!
Jag tror jag kommit ikapp med listan nu iaf, men det återstår att se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D