plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 21 mars 2011

Skönhetsoperationer!

Bröstimplantat står på schemat idag (:   Kommentera gärna

Jag har alltid, i stort sett hela mitt liv, haft tankar på att skönhetsoperera mig, plastikoperera.
Jag har alltid, sen jag var liten, hatat min näsa. Jag tycker den är alldeles för stor och tjock..
Självklart har jag alltid velat göra fettsugning eller bypass, för det är lätt och snabbt liksom, men ska börja träna nu iaf..
Iaf, nu funderar jag STARKT på att operera brösten. Jag vet att de inte har växt klart ännu, men om jag skulle bestämma mig för att göra en sådan operation så skulle jag behöver ett par, tre år på mig att spara ihop 35 tusen.
Jag tycker stora bröst är snyggt, jag har alltid velat ha stora bröst, alltså i proportion till min kropp.
Jag vill inte ha värsta monsterbrösten som tar över min kropp helt och hållet, så man ser ut som kissie ungefär.

Kissie
Dock har kissie världens finaste midja (på bilden, vet dock inte hur photoshopad den är)!

Iaf, just nu har jag bh storlek 75c, vilket jag förr tyckte lät som ganska mycket, men i proportion till min kropp är det ingenting nästan >:
Jag vill ha "lagom" stora bröst, några som passar perfekt till min kropp.

Jag förstår inte varför folk, speciellt andra tjej, kritiserar tjejer som opererar brösten?!
Det är ju ens egna val och de flesta, skulle nästan kunna säga alla, gör det för sin egna skull, för att de inte trivdes med de brösten de hade innan.
Sen att vissa drar nytta av att de har stora bröst, att många vill se det och blir glamourmodeller är ju en annan sak.
Bara för att man opererar sina bröst betyder det inte att man vill att alla ska titta på dom, fälla taskiga kommentarer och se en som en hora?

Skönhetsoperationer är något som jag personligen tycker att man får bestämma helt själv om det är okej eller inte. Vissa tycker säkert "Work with what god gave you" typ, men ibland räcker det inte.

Iaf, ta hänsyn, alla som har bröstimplantat vill inte vara porrskådisar!

Nästa gång ska jag skriva om sexualitet, mardrömmar/drömmar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D