plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

söndag 29 maj 2011

Mors dag!

Ja, idag är det ju mors dag så min bror bjöd hela familjen + Veronica och Emma (Tobbes flickvän) på restaurang, "Min bror och jag" hette den :) Det var mysigt, god mat, blev jättemätt :o


Annars idag har jag kollat på när Veronica och jonas spelat "Gudfadern" på Xbox, har även spelat själv lite och fick grym lust att spela Fabel! :o
Iaf, denna veckan går Veronica bara 3 dagar i skolan vilket är UNDERBART för då får vi sova flera nätter med varandra + att det snart är sommarlov :D Längtar SJUKT mycket.


Det här får bli ett kort litet inlägg för ska skriva nummer 3 på listan också, men det här är i stort sett vad jag gjort idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D