plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

tisdag 24 maj 2011

Kissies "nya" kropp!

Jag har kollat runt på lite bloggar och många av dem klagar på kissies "nya" kropp.
Personligen tycker jag den är fin, för det är precis en sån kropp jag skulle vilja ha - de alldeles för stora tuttarna då. Men annars är den precis som jag skulle vilja se ut.
Varje gång jag ser en så smal tjej så tänker jag: "Jag önskar jag kunde se ut sådär..."
Jag ska försöka skaffa gymkort, men jag lär aldrig komma iväg till gymmet eftersom min flickvän inte vill följa med och jag vill vara med henne så mycket som möjligt :(
MEN! Jag skulle kunna gymma på dagarna när hon är i skolan kanske? ;)


Iaf, vad tycker ni om kissies kropp?
Tycker ni hon ser sjuk ut, eller bara hälsosamt smal?

3 kommentarer:

  1. Det var nog det fulaste jag sett. fy

    SvaraRadera
  2. Med tanke på att hon i föhållande till sin längd ÄR underviktig, och det syns också, så tycker jag att det är sjukt att vilja se ut sådär. Dessutom kan det ju inte vara så kul att aldrig äta vad man vill för att eftersträva något som egentligen har ganska lite betydelse för din livskvalitet. Hellre några kilo för mycket än för lite för mig, alla gånger, både på mig och andra.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker synd om dig och kissie som vill se ut så!

    Det är riktigt äckligt.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig :D