plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 30 maj 2011

04 - Min familj!

Min familj består av min mor, far, två äldre bröder, två katter och en hund :) Min flickvän är såklart också som en del av min familj men på ett helt annat sätt.
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer :o Jag bor tillsammans med min mor, far och Jonas (min "mellanbror"). Min andra bror bor i en lägenhet med sin flickvän vilket jag berättade i inlägget där jag presenterade mig själv :)


I min familj ska man "mobba" varandra så mycket som möjligt, skämta osv osv, inga kramar eller kärleksfulla ord här inte ;)
Och middagarna när familjen är samlad är helt crazy och man brukar få skratta en hel del!
Jag är 18, Jonas 23, Tobbe 26, min mamma är 51 och min far fyller 53 i år.
Jag har även en mormor som bor i gbg, en moster och hennes två barn, d.v.s mina kusiner Kristoffer och Sebastian. 
På min pappas sida har jag en massa kusiner så jag tänker inte ens räkna upp de här :)


Tja, det här var det jag kunde komma på om min familj, just nu iaf :s Slänger kanske in ett inlägg sen, om jag kommer på någonting att skriva om och sådär.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D