plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 29 augusti 2011

Kycklingrulle, fetto!

Gah, känner mig jättefet idag! Käkade thaimat till lunch, en tredjedel kycklingrulle till middag och så har jag ätit lite choklad :(
Men jag har grym mensvärk idag och då får man faktiskt unna sig lite choklad :o


Har varit ganska soft dag i skolan idag, haft 3 lektioner och 2,5 tim hål ;) haha!
Imorgon börjar vi 11:35, slutar 15:10 eller nåt sånt och har 3 lektioner ;) Ganska soft i think!


Ska läsa massa bloggar nu, hoppas att alla har varit duktiga på att uppdatera :)
Sen ska jag försöka spela in en vlogg ikväll också :o Var ett jävla bra tag sedan känns det som :s 


Ja, men hoppas ni haft en bra dag än så länge så uppdaterar jag mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D