plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 29 augusti 2011

Håret!

Jag gick från rött hår till rosa! :D
Från frösta början tänkte jag att jag skulle bli blond men det sliter så mycket på håret så jag tar det när mitt här blivit lite längre istället ;)
Jag saknade det rosa så jag bestämde mig för att skaffa det igen! Denna gången blev det en ljusare nyans än jag haft förr :)

Färga aldrig håret rött om ni inte är ber
edda på att slita som fan på det för att färga något annat sedan!
Jag började med avfärgning, 2 omgångar innan det blev orange och gult allover!

Sen tog jag i blond hårfärg som inte gjorde någon skillnad, därefter blonda slingor som inte de heller gjorde någon skillnad :(

Sen tog jag vit toning 2 gånger, hade i det i sammanlagt 3 timmar och så såg mitt hår ut såhär :

Det blev jävligt bra alltså! Lite lila på vissa ställen men helt normalt!
Sen drog jag i den rosa färgen och hade i den i 3 timmar ungefär och sköljde ur med KALLT vatten!
Ser lite ut som Perez Hilton eller vafan han nu heter haha! Ahja, klippte mig också vilket var välbehövligt!

Kommentera nu för fan, vad tycker ni? Blond eller rosa?
Så här vill jag att mitt hår ska se ut när det blivit långt :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D