plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 29 augusti 2011

Alone again!

Yes, nu har Veronica åkt hem för dagen så nu är man "ensam" igen :(
Skulle gärna vilja sova med henne, men är rätt skönt med lite egentid innan man går och lägger sig och nu när Veronica och jag är med varandra hela dagarna i skolan och sen till 20 efter skolan så blir det lite mycket om vi skulle sova med varandra också :s
Men på helgerna sover vi såklart med varandra ;)


Ja, jag hoppas att Veronicas mormor har lust att köra oss till skolan imorgon eftersom att bussarna går så dumt :(
Börjar halv 12 men de enda bussen jag kan ta går vid 10 så är framme kvart i 11 s: Känns inte så värt!
Men om mormor har lust att köra så tänkte jag gå upp vid 9 typ, så hinner jag fixa håret, klä på mig, gå ut med hunden, äta och kanske sminka mig lite :)
Skulle kännas bra!
Man mår liksom automatiskt lite bättre när man är fin ;)


Nu ska jag kolla TV, öva lite på löv (-.- helt sjukt onödigt men jaja) och sen ska jag plocka fram kläder som jag ska ha på mig imorgon :)


Tänkte köra på vita leggings, svarta knästrumpor, långt linne och lång kofta :)
Fortfarande inte sådär kallt ute så man kan ha riktig vinterjacka och eftersom vi inte har fått några skåp ännu så blir det jobbigt att bära runt på en extra tröja hela tiden :s
Men men, det får vara så, får förhoppningsvis skåpen imorgon eller onsdag!


Denna texten blev lång och rörig och borde kanske delat upp den, men skitsamma!
Kommer upp en video ikväll, ska försöka spela in en vlogg som ska komma upp imorgon också, if you want one?


Ha det bra sötizar! (lol)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D