plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

onsdag 31 augusti 2011

Har inte hunnit!

Är hemma och har varit det ett tag men har inte haft möjlighet att blogga ännu då jag har varit med Veronica och min brors ex kom hit så vi satt och snackade och rökte med henne tills mina föräldrar kom hem och sådär.


Nu har jag iaf lite "egentid" (sitter på toaletten, haha!) Så tänkte slänga in ett snabbt inlägg så att det inte blir så tomt under dagen och 70 tusen inlägg sen ikväll :)


Hoppas ni haft en bra dag, jag börjar känna mig mer hemma på lektionerna och sådär, vi har fått skåp idag också men jag hade inte 50 spänn så får fortsätta bära mina grejer fram och tillbaka till skolan om jag inte lägger de i Veronicas skåp så länge är klart :)


Men ha det bra så hörs vi sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D