plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

onsdag 31 augusti 2011

14. What my greatest achievements are!

[VARNING FÖR STARKA BILDER]
Ja, som första skulle jag väl vilja säga att jag överlevt, men det är nog mest min familj, min flickvän och mina vänners förtjänst och inte min ;) hehe! (love you guys!)


Annars skulle jag vilja säga att jag slutat självskada!
Även om jag tänker på det ofta, och ofta får impulser att göra det (men står emot) så är det för mig, en väldigt bra förtjänst.
Sen finns det såklart de dagar som jag bara vill dra fram rakbladen och skära sönder mig och skiter i om det är bra att jag slutat eller inte.
Vissa dagar vill jag ta bort ärren för att de påminner om så mycket som gjort ont, de liksom är ivägen.
Men oftast ser jag dem knappt, de är ju en del av mig själv och mitt liv.


Har haft "rena" armar för inte så längesen!
En annan bra achievement är väl att jag mår bättre med mig själv nu, tycker om mig själv och accepterar mig själv mer nu! (allting är relativt, det går också i perioder)
Men det är ju inte heller min egen förtjänst utan eran, min flickväns och mina vänners!


Ja, än så länge har jag väl inte åstadkommit särskilt mycket ;) haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D