plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

onsdag 31 augusti 2011

Buhuääh!

Nu har Veronica åkt hem och det känns lite surt, hade inte haft någonting emot att sova med henne inatt alltså :(
Men men, ska försöka fixa naglarna, vet inte vilken sorts design jag ska köra på :s
Blir nog den enklaste för jag har inte så mycket energi att lägga på sånt idag ;)


Ska försöka göra en "normal" vlogg till er ikväll, med kamera och allt liksom men jag är så trött så kanske får ta det till en annan dag!


Imorgon blir det nog gbg med Veronica efter skolan, vet inte om jag orkar följa med ännu men jag vill ju ändå vara med Veronica.


Anyhow! 
Vet inte vad jag ska ha på mig imorgon (som vanligt) så får väl fundera på det ett tag och sen blir det ett inlägg om mina naglar om de blev bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D