plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

söndag 29 maj 2011

02 - Mina rädslor!

Sorry för att jag inte hann skriva något mer inlägg igår, måste verkligen fixa så jag kan skriva inlägg via mobilen :o Nu kommer iaf gårdagens list-inlägg :)


Jag är rädd för clowner, spindlar, insekter, ormar, att bli övergiven, nytt folk, att lita på folk, höjder, att förlora Veronica, folk i sånadär dräkter som typ lisebergs kaninerna :o, mörker, att tappa kontrollen, mig själv ibland, att blir ännu tjockare, att aldrig få bli lycklig och mycket mycket mer.


Jag skulle kunna komma på ännu mer saker jag är rädd för att skriva upp, men listan skulle bli väldigt lång och hade inte riktigt någon idé över hur jag skulle lägga upp inlägget och en sju mil lång lista skulle inte bli bra så jag säger stopp nu :)


Jag tror ändå det här gett er en liten bättre insikt i hur jag är och vem jag är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D