plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

fredag 27 maj 2011

Ja/Nej?

Jag funderar på att göra en sånhär :
01 – Presentera mig själv 
02 – Mina rädslor 
03 – Min första kärlek 
04 – Min familj 
05 – Vad är kärlek för dig? 
06 – Min bästa vän 
07 – Ett ögonblick 
08 – Min tro 
09 – Min favoritplats 
10 – Mina ovanor 
11 – I min ryggsäck 
12 – Den här veckan 
13 – Ett datum du aldrig glömmer 
14 – Det här saknar jag 
15 – Mitt favoritminne 
16 – Min favoritfödelsedag 
17 – Detta ångrar jag 
18 – Min första kyss 
19 – Ett annat ögonblick 
20 – Den här månaden 
21 – Det här upprör mig 
22 – Det här får mig att må bättre 
23 – Det här får mig att gråta 
24 – Mina drömmar



Vad tror ni om det? Då skulle jag ju varje dag ha någonting att skriva om så att det blir MINST ett inlägg om dan :)
Kommentera vad ni tycker!

2 kommentarer:

  1. Ja det tycker jag allt, funderar på att sno denna o göra samma sak jag , tycker du om det ? ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig :D