plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

torsdag 26 maj 2011

Hemma igen!

Nu är jag hemma efter konserten som min fina flickvän spelade på :)
Hon var jätteduktig och tänker inte säga någonting om de andra!
Filmerna jag spelade in blev helt fuckade, för ljudet ville inte fungera s:


Imorgon har jag fullt upp, kl 10 ska jag åka till skolan och ha lektion, sen ska jag hem och vänta på att Veronica slutar och efter det ska jag hem till Maggan och sminka henne inför hennes bal och slutligen ska vi hem till Veronica och kolla på film med hennes mormor :)
Ska försöka ta kort på sminkningen och visa er imorgon!


I helgen ska vi åka till torp och shoppa åt veronica, en kostym bl.a :P
Annars vet jag inte, inte än så länge iaf.


Ha det bra så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D