plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

fredag 27 maj 2011

01 - Presentera mig själv!

Jag bestämde mig för att göra det här iaf så har jag någonting att skriva om varje dag om jag någon dag skulle få skrivkramp :) So here we go!


Jag är en tjej på 18 år som bor hemma hos min mor, far, en av mina bröder + två katter och en hund :) Min äldsta bror har flyttat hemifrån och flyttade nyss tillsammans med sin flickvän Emma. 
Jag är tillsammans med Veronica, min underbara flickvän som jag älskar över allt annat, och har varit med henne i 2,5 år nu :)
För tillfället så går jag IV och har lektionen ett par gånger i veckan, till hösten hoppas jag dock kunna börja gymnasiet för tredje gången ;)
Första gången jag skulle börja gymnasiet gick jag media på mimiers med Mickan och Jauqe som jag kände sen innan men mitt psyke beslöt sig för att jävlas och jag kunde inte gå kvar och skickades till ett behandlingshem där jag stannade i tre veckor innan jag beslöt mig för att åka hem, för saknaden efter min flickvän blev för stor..
Året efter bestämde jag mig för att prova att gå samhäll på Nösnäs utan några jag kände vilket resulterade i att jag gick första dagen och sen aldrig mer.
Så nu ska jag göra ett tredje och sista försök, för efter iår så är jag för gammal för att gå gymnasiet, och denna gången har jag min flickvän med mig så jag tror det kommer gå mycket bättre :)
Jag drömmer om att bli skådespelerska eller fotograf, jag gillar att sminka, greja med hår, pärla, pyssla och fotografera.
Jag har jättedåligt självförtroende och hatar inprincip hela mig, jag är mörkrädd eller egentligen rädd för det mesta.
Jag har väldigt svårt för att lita på folk och håller mig helst till små grupper med folk jag känner.


Det var min presentation av mig själv och efter det här kanske ni känner mig lite bättre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D