plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

torsdag 26 maj 2011

Konsert!

Min flickvän ska ha en konsert idag :) Eller typ iaf, hennes klass ska uppträda på saga bion i skärhamn och jag ska självklart kolla :D
Veronica är så himla duktig, jag förstår inte hur hon vågar, men det gör hon och jag är så grymt stolt över henne :) <3
Ska försöka sitta långt fram och så ska jag filma, får se hur det blir men kanske lägger upp här sen.. Om jag får för henne ;)


Nu sitter jag iaf och målar naglarna och Bebis spelar Oblivion på Xbox. Vi ska snart hem till henne och ladda innan hon ska åka till saga och förbereda sig :)


Ni får ha det så bra så länge!


Lägger in det första vloggen jag någonsin gjort men aldrig la upp :P Den är jättedålig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D