plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 30 maj 2011

Inte mycket, men en liten godbit!

Sitter hemma hos Veronica nu, hon klipper håret och ska snart duscha och jag kollar lite halvt på two and a half men och försöker hitta något spel :)


Idag har vi inte gjort särskilt mycket, mest sovit faktiskt :o Vi båda har varit galet trötta så vi har bara legat i sängen och myst (är det ens ett ord? s:)
Haha, ja iaf, jag letar och har letat massor efter en klänning men har inte hittat någon :( Ska till Gbg med Veronica och hennes mormor på onsdag kanske och då ska jag kolla in på shock och prova massor med klänningar, men jag MÅSTE verkligen gå ner i vikt :s Annars kommer jag ALDRIG hitta någon klänning som sitter bra :(
Gjorde iaf lite situps idag, fast bara 50 st, men ska börja göra det dagligen igen, jag behöver det och det skadar ju inte :) Kommer inte ens ihåg varför jag slutade o: Jag kunde ju göra 200 varje dag för inte så länge sedan :o


Iaf, ska se om det går något kul på TV och vänta på att älskling kommer ut ur duschen så vi kan mysa innan jag ska hem <3


Hoppas jag får paket imorgon! Kanekalon hår och snoddar så jag kan göra dreads! :D


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D