plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

söndag 28 augusti 2011

Grymme färgen!

Sitter med hårfärg i håret atm, ska ha i den i ca 3 timmar till, hehe! Det är bra med toningar, att man ha i dem mycket längre, dåligt att de går ur så fort :/
Well, får se hur det blir sen när det är klart, ni får se slutresultatet och så när jag kommer hem ikväll, har bara bilder på mobilen och det går inte att få över de till datorn just nu :(
Men ni får se sen :)


Imorgon drar skolan igång igen -.- Känns redan tröttsamt, men kanske får sovmorgon imorgon, det beror på om Veronica vill ha med mig på spanskan eller om hon vill prova själv.
Jag tänker inte göra någonting på spanskan då jag redan haft spanska sedan jag gick i 6:an men fortfarande inte fått något betyg i det, så jag finner det onödigt att lägga tid på :)


Gymnastik tänker jag inte heller sträva efter betyg i, men jag måste ändå vara med för Veronica måste gå i gympan eftersom att hon vill bli polis och då måste man ha betyg i gympa :)


Det blir bara en massa gamla bilder i dessa inläggen eftersom att jag sitter vid Veronicas dator och den är inte så uppdaterad gällande bilder på mig ;) haha! 
Men ni får som sagt se hur det blir sen, hur intressant det nu är Oo haha


Ska försöka slänga upp ett par tidsinställda inlägg till imorgon då jag är i skolan, ska ta ett par punkter från en lista I think :)


Ha det bra så länge, ni underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D