plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

söndag 28 augusti 2011

Almost done!

Har haft i hårfärgen i snart 3 timmar, ska skölja ur håret om en kvart, 20 min ungefär :)
Är jättespännande att se hur det blir, om färgen fastnar eller om allt bara rinner av, haha!


Ni får som sagt se ikväll när jag kommer hem :) 
Min far kommer hem från STCC ikväll också, eller ah inatt typ :) Ska bli gött att ha honom hemma igen ;)


MÅSTE verkligen börja övningsköra ordentligt, iaf köra lite nu innan det blir glashalt på vägarna igen :(
Usch, gillar verkligen inte att hösten är påväg! Eller det är lite bådeoch, jag menar att mysa inne framför en film, under en filt och med en kopp te och kanske lite godis är ju hur mysigt som helst :o


Men man tröttnar ju på det också, dessutom gillar jag inte när det blir sådär galet kallt, mina näsa rinner alltid då :( haha, jaja!


Ska skölja ur håret nu så uppdaterar sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D