plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

tisdag 24 maj 2011

Viktnojja!

Vägde mig på Veronicas nya våg och fick mig en chock!
Har gått upp typ 3 kg vilket jag absolut INTE gillar, jag ogillade min vikt som fan innan men nu är det helt oacceptabelt!
Veronica säger att jag inte ska fokusera så mycket på siffrorna eftersom att de inte spelar någon roll så länge det ser bra ut.
Men jag hatar min kropp, har jag nästan alltid gjort och nu ska jag inte gå upp ett kilo till!!
Det blir mitt löfte till mig själv, ska försöka att inte äta något godis på vardagar också och äta nyttigare mellanmål, som fil, flingor och banan som jag åt till frukost :)


Jag vet att jag ALDRIG kommer bli en size zero, men jag kommer nog alltid önska mig det :(


Nu ska det bli ändring! Inte ett enda kilo till ska på min kropp! Skiter i om det är mina muskler som väger :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D