plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

tisdag 24 maj 2011

"Micah" 15 år och morsa!

Som rubriken lyder, det finns en tjej som driver en blogg, hon är 15 år och har en unge som är ett halvår gammalt.
Jag har skrivet om henne i bloggen förr, om att man inte borde skaffa unge när man själv är en osv osv och nu idag har jag suttit och läst långt tillbaka i hennes blogg och jag vet inte riktigt vad jag ska säga...
Hon har jätteutmanande kläder på sig och det tycker jag inte är olämpligt för att hon har en unge, inte alls men jag tycker det är olämpligt p.g.a att hon bara är 15 år!


Hade jag haft en unge på 15 bast som gick omkring i tajta små klänningar, och grejer hade jag ju skämts, jag hade sagt : "Nej, du får inte ha på dig det här förens du är 18!"
Nog för att jag inte vill bli en såndär tråkig morsa som förbjuder min unge från ALLT och är jättesträng osv, nej nej, jag vill vara en kool morsa ofc. 
Men är ungen 14-16 år så tycker jag det är olämpligt!
Bara för att hon har en unge så betyder det INTE att hon är vuxen...


Tell me, vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D