plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 16 maj 2011

STCC!

Japp, då vart det bestämt. Jag åker med min far till STCC imorgon och som tur är så är min Bebis ledig imorgon vilket betyder att vi får sova tillsammans idag <3, det är alltid nåt...
Så nu har jag packat, håller på att ladda min systemkamera som ska med :) 
Kommer inte kunna ha datorn med mig men jag ska försöka synka mobilen med blogger så jag kan blogga därifrån :)


Jag följer med tackvare att både min bror och min fina flickvän tycker att jag ska göra det, det kommer bli sjukt jobbigt men hoppas jag överlever iaf, annars får jag åka hem lite tidigare bara :)


Kanske slänger in ett inlägg sen, beror på om jag färgar håret idag eller imorgon ;)


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D