plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

torsdag 19 maj 2011

Däckomläggning och tristess!

Jag lyckades få låna en dator av Niklas så jag kan blogga lite iaf ;) Tänkte nästan be min flickvän blogga lite men det hade hon nog aldrig gjort o:
Näst sista dagen här på STCC imorgon iaf. Mina dagar har bestått mestadels av att fota och städa undan lite.
Första dagen hjälpte jag till att sätta upp tältet och lägga golvet också :)


Idag har de testat bilarna nästan hela dagen så man har hört billjud HELA dagen, jag t.o.m vaknade av det :o
Imorgon är det testkörning och kval tror jag, prinsen (carl-philip bernadotte) kommer nog imorgon och ska testa sin bil och sen på lördag ska han tävla, ska försöka få en bild på honom ;) Iaf på hans bil för den såg jag förut :)
Så imorgon blir det nog mest fota och sen på lördag ska vi börja plocka ihop, jag ska fota tävlingen uppe ifrån trailer taket ;) och sen bär det av hemåt.


Nu ska jag kolla färdigt på datorn, gå och kissa och sen kanske ta mig en cider och äta lite chips innan jag går och lägger mig :)


Ha det bra! Lägger upp massa bilder när jag kommer hem på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D