plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 23 maj 2011

Som det ska vara!

Fick lust att slänga in ett till inlägg idag :)
Vet inte om jag har särskilt mycket att skriva, men det ger sig ;)
Iaf, fick 400 spänn av min far idag för jobbet på STCC, har köpt hårspray och imorgon ska jag köpa jumbobraids och grejer, ska bli jättespännande att få hem det :)
Måste verkligen fixa vita pärlor också så att vinnaren kan få sin pärlplatta någon jävla gång ><


Jag har tänkt rätt mycket på det här med iphone skals tävlingen nu det senaste och jag vet inte riktigt vad den ska gå ut på ännu, därför har den inte kommit upp än, men har ni förslag på vad för slags tävling det kan vara så får ni väldigt gärna kommentera :D


Ska se om jag kan göra en vlogg inatt, det var ju ett tag sedan, men får se på det ;)
Och när jag har fått hem jumbobraidsen och fått kläm på hur man gör så ska jag nog försöka filma det lite också :)


Ska skriva ett tidsinställt inlägg till imorgon nu så glöm inte kolla till bloggen imorgon!
BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D