plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 23 maj 2011

Pengar rullar in som de ska!

Blev väckt av att bebis ringde och sa att hon var påväg till mig så jag skyndade mig upp och öppnade dörren när hon kom och så kollade vi lite på "En liftares guide till galaxen" eftersom det är en av världens bästa filmer :)
Men sen skulle hon tillbaka till skolan för sin sista lektion så jag passar på att blogga lite innan vi ska hem till henne ;)


Haha, ja igår så var jag, min mor och Veronica och städa ur min brors gamla lägenhet och jag och Veronica fick 250 spänn var för det lilla vi gjorde! :D
Så jag ska köpa jumbobraids, lila, turkosa och blonda av en tjej + 5 st rosa SE dreads för 185 kr inkl frakt! Det är billigt och jag kan äntligen göra dreadfalls! :)
Ska bara köpa typ tusen gummisnoddar och gummiband också :)


Hoppas jag får lite pengar för det jag gjorde på STCC också, ska ju sommarjobba snart med och efter det ska jag tatuera mig :D
My little ppony, Hello kitty, Text?.. Återstår att se :)


Måste köpa hårspray så jag kan fixa mitt hår! :o 
Som btw ser ut såhär nu : 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D