plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

tisdag 24 maj 2011

Färgat håret!

Vet inte varför jag gör utropstecken efter varje titel, det är någon fix idé jag har fått :o
Iaf! Det jag skulle säga var att jag har färgat håret, det är skitfräckt och jag ska slänga upp en bild imorgon när det är fixat :)
Har duschat och smörjt in mina ben med en lotion som luktar vit choklad och gör huden glittrig :D 

Ska snart sova, hoppas jag iaf, får se om propavanen vill hjälpa mig ikväll.
Skulle verkligen behöva det eftersom jag ska till skolan imorgon och måste upp tidigt för att hinna fixa håret och sådär.

Slänger in en bild på mina naglar som jag målade igår, bara för att en blogg är så tråkig utan bilder och bara massa text :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D