plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

tisdag 31 maj 2011

Just chillin!

Sitter hemma och väntar på att min underbara flickvän ska komma hem <3
Hon varit lite osocial på sms idag men hon har ju skola att  ta hand om.
Inte fått någon post idag :( Vill verkligen ha mina grejer!! Det är något som är dåligt med att beställa saker över nätet, att det tar sån tid innan man får hem då trots att man vill ha dem på en gång! :o
Det här är iaf vad jag beställt + blond jumbobraid och massa gummiband och en kamm :

 
Ahja, lär väl komma någon gång denna veckan iaf, tror och hoppas jag :)
Kommer ni ihåg pärlplatte tävlingen jag hade i början av bloggstarten? Skickade iaf iväg första priset igår, har inte hört något får andra och tredje pristagaren men men.
Ska nog sätta mig ute och pärla och röka lite nu för sommaren är tillbaka! :D
Iaf för idag :)


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D