plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

tisdag 31 maj 2011

Gudfadern!

Sitter och kollar på när min kära flickvän spelar Gudfadern på Xbox, vilket hon gjort i princip hela dagen, tror hon börjar bli lite beroende faktiskt :o Hehe


Imorgon ska jag åka med Mickan till Emma och hänga där innan vi drar ner till Nösnäs och kollar på när folk tar studenten :) Jag är mest där för Maggan och Mickan och Emma är där för Maggis och Cazo typ :P
Och efter jag varit där och grattat och sådär så ska jag åka till Gbg med Veronica och hennes mormor, Veronica ska shoppa inför sin skolavslutning och jag ska köpa en svart skjorta och kolla på klänning tänkte jag :)
Ska sova i lägenheten imorgon också och på torsdag ska vi på middag hos min moster för hon fyller år! :)


Ni får ha det så bra så länge! Tror inte jag hinner slänga upp några bilder imorgon eller sådär men ska försöka lägga in några tidsinställda inlägg så det blir något att läsa iaf ^^


Min vovve :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D