plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 11 april 2011

Piercings!

Jag kom på det att jag inte har nämnt här på bloggen att jag piercar :D 
Jag har gjort det i 3 år snart och jag piercar navel, bröstvårta, läpp, näsa, ögonbryn, öra (tragus, öronsnibb, industrial, helix) 


Jag bor ju på Tjörn och kan lätt ta mig till gbg för att pierca någon som vill ha, men det kostar lite extra eftersom jag får ta mig till er och inte tvärtom. 
Annars har jag priser mellan 100-200 per piercing. 


Jag tar inget ansvar för eftervård osv, alla smycken, tänger och kanyler är sterila, jag använder nya nålar varje gång och tvättar och kokar tängerna noga (Y)


Skulle ni behöva tips kan jag självklart hjälpa till med det, men eftersom jag inte är professionell eller har någon utbildning, utöver min erfarenhet, så säger jag från början att ni kommer inte få pengar tillbaka, men jag försöker ju självklart hjälpa er så mycket jag kan. 


Så är det någon som är intresserad så får ni höra av er på min mail : Pinkiepie@live.se eller skriva i en kommentar :)

1 kommentar:

  1. sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig :D