plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 11 april 2011

Duscha katter! :)

Just det, min flickvän duschade mina katter nu i helgen!
Jag satte 50 spänn på att hon inte skulle klara det men det gick riktigt bra :o
Katterna behövde vekrligen duschas och borstas, så nu är dom lena och fina :)


Iaf så filmade jag när hon duschade dom så här kommer filmerna :)
Första filmen är på Lillpiss, hon jamar bara en gång. De andra är på sonja och hon både skriker och pratar :P

3 kommentarer:

  1. HAHAH sonja: Jåååå jåååå jååå! Veronica: lite till! sonja: Jååå jååå jååå! SÖT! /BECK!

    SvaraRadera
  2. HAHAH och nu när jag kolla på det igen så blev pepsi (min katt) hel cp! Hon börja leta efter katten xD! Kollade typ under min dator hahahah! / BECK!

    SvaraRadera
  3. HHAHAHAHHA katter är underbara :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig :D