plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

fredag 25 februari 2011

Svar på frågor!

Nu kommer svaren på frågorna från frågestunden.
Blev inte många, men det alltid nåt.
Ska försöka komma på något att skriva om i nästa inlägg också ^^

1. Hur gammal är du?
Jag är 18 år, vilket även står i infon till vänster.
 
2. Vilken sorts brunkräm använder du?
Ingen alls, jag föredrar blek hud framför brun.

3. Vilka färger har du haft på håret?
Jag har haft rosa, blå, grön, turkos, blondt, rött och svart. Sen också alla nyanser från svart till blondt (:

4. Har du varit brunett?
Nej, men haft funderingar på det. Dock är det inte intressant längre.

5. Vilka bloggar följer du?
Just nu är det bara Linneas blogg. (Länk till hennes finns längst ner på sidan.

6. Varför driver du en totalt ointressant blogg?
Tja, jag hoppas att den ska bli mer intressant. Men driver den mest för min skull, bara ett + om folk gillar och läser.

7. Varför ser det ut som att din hals är 3 meter på bilden?
Den var nog det.

 Funderar på att börja vlogga, watcha think?

Fierce and Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D