plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

söndag 4 september 2011

Shopping!

Idag har det varit segt med bloggandet, glömde helt av att blogga när jag var i Uddevalla och sen så när jag kom hem till Veronica var jag så jävla trött :(


Nu är klockan 21:50 och jag är svintrött, ska sova på en gång typ men tänkte slänga in ett inlägg till er först, visa vad jag köpte idag :)


Hittade tyvärr inte t-shirten jag tänkte köpa, men får kolla om den finns i std istället, men hittade två linne och en annan tröja istället :)
Dessutom köpte jag skärmskydd till min mobil också, känns att det behövs även om min bror säger att man inte behöver det :P


Såhär ser kläderna ut iaf :

Köpte också ett par tajta svarta jeans :) Ni får se outfit imorgon eller nåt!
Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D