plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

söndag 28 augusti 2011

Usch!

Usch vad jag är dålig på att blogga nu alltså :s
Nu  menar jag inte mängden inlägg, för det har varit en del idag, utan innehållet :(
Har liksom inte orkat gå upp och hämta sladden till mobil så har ännu inte lagt över några bilder och alltså inte skrivit något inlägg om mitt hår :s 


Har bara målat naglarna, och nu ska jag gå och lägga mig, är trött som en jävla jude :(


Men ska försöka slänga upp ett par snabba inlägg om mina naglar och mitt hår (galet ointressant, jag vet) som får komma upp imorgon under tiden jag är i skolan!
Går från halv 9 till 4 tror jag det var, men har grym håltimma från 11:30 till 14:20 typ och ska äta på thaien med Veronica och min mor imorgon ;) Det blir soft!


Ja, godnatt alla små råttor! Pusshej, tröttchey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D