plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 29 augusti 2011

Make-up artist och extrajobb!

Jag måste skaffa ett jävla extrajobb, typ på helger eller så :(
Måste spara pengar till en utbildning, en make-up artist utbildning som kostar mellan 33 och 60 tusen typ :(
Brösten vill jag också förstora, men det blir mer i framtiden isf, först utbildning så jag kan få ett riktigt jobb och sen spara pengar till det ;)


Ska höra med min bror tjej om de behöver någon hjälp på hennes jobb, kanske runt jul eller sådär :)
Vill liksom ha ett jobb där jag kan ha i mina piercingar eftersom att de "växer igen" (det blir en hinna så de blir svåra att få i redan efter en halvtimma) så snabbt så jag vill inte behöva ta ut dem :(


Annars skiter jag, stort sett, i vad det är för jävla skitjobb så länge jag får betalt liksom :o
Men ser ju helst att jag slipper allt för mycket kontakt med människor eftersom jag har svårt att prata med folk jag inte känner, kan inte kolla dem i ögonen och då uppfattas jag som otrevlig :(


Men, får se hur det blir! Att få styla, sminka och fotografera folk som ett arbete är min dröm!


Lite bilder från photoshoots med vänner :









Med tanke på hur gamla dessa bilderna är så är det inte konstigt att jag vill ha en ny photoshoot snart :o
synd att jag inte kan följa med Mickan till rhodos och fota där x) haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D