plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

tisdag 30 augusti 2011

Hemma!

Har kommit hem från Veronica nu, eller ja, jag åkte från henne vid 20 och så stannade jag vid Fridas Hage på vägen hem för Fänni och Mickan satt där, så vi satt och snackade ett tag och lekte med lite fula appar på våra iphones :)
Sen drog vi hemåt och kom på att Mickan ska åka till Rhodos imorgon och vara borta i en vecka :o
Kommer bli helt galet haha! Önskar jag och Veronica hade kunnat följa med :/


Men, idag hade vi en rätt soft dag i skolan, började halv 12 och slutade 15:20, gjorde läxa som är tills imorgon när vi kom hem till Veronica.
Vet inte om jag fattade uppgiften direkt men det gör ingenting! :)


Imorgon har vi lång dag i skolan och jag har fortfarande inte vågat prova mina sömntabletter :s 
Men det får väl bli någon kväll nu tror jag.


Nu ska jag läsa veckorevyn som jag fått hem i brevlådan (ÄNTLIGEN) beställde i typ juli!
Och så ska jag läsa alla bloggar som antagligen uppdaterats under dagen, fast min har tyvärr inte blivit särskilt uppdaterad :/
Blev lite strul förut när jag tänkte skriva ett inlägg så det blev inget.
Men ska lägga upp tidsinställda tills imorgon :)


Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D