plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

lördag 30 juli 2011

Wassup?!

Hej alla barn, nu blir det barnförbjudet! Nej, jag bara skojja :) Men igår var det rätt barnförbjudet x) haha! Ja, det ska vi inte ens prata om! Men ska lägga upp lite bilder tänkte jag :)


Jag, Veronica, Fänni och Maggan var på Låka och grillade. Tog ett tag innan vi fick igång den där jävla grillen, men tillslut gick det iaf och vi fick korv i magarna :D
Så satt vi på Låka och snackade, lyssnade på musik och drack lite och hade det allmänt mysigt, snackade med några badjävlar och sådär :) 
Sen runt, 10 kan det nog har varit så drog jag, veronica och fänni hem till mig och Maggan åkte hem för hon skulle upp tidigt idag :)
Så vi spelade lite kort, jag och Fänni fick mustacher som ni ska få se sen x) 
Sen ville Veronica gå och lägga sig, och jag höll på att däcka men då ringde en vän och behövde hjälp med att bli hämtad så vi åkte med Britta och hämtade henne :)
Och det var i stort sett hela kvällen :) Jävligt chill, lagom mysig :P


Lägger upp bilderna i ett inlägg efter detta för det blir så jävla långt annars :o


Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D