plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

söndag 31 juli 2011

Ajjemen!

Sitter hemma hos Veronica, klippte precis hennes hår och hon ska snart färga det innan vi ska grilla och sen blir det mys med film och onyttiga saker (a) Man får faktiskt äta sånt ibland :o
Ska dra en månad utan godis med min mor igen och börjar imorgon :) Så något litet kan man faktiskt unna sig :P


Tänkte bara uppdatera lite, har ju bara varit ett inlägg idag så att eh, men imorgon åker min kära Veronica till Sthlm och är borta tills på fredag och alla mina vänner är "borta" så jag lär ha mycket tid att blogga, men kanske inte så mycket att blogga om ;) haha, vilket är bäst?


Många inlägg om ingenting eller några få om massa saker? :P


Det var dagens fråga det :) Men ni får ha det så bra så länge så ses vi i morgon! Och om någon vill gå på Liseberg med mig på onsdag, eller gå med mig på krogen vilken dag som helst mån-fre så let me know!
Bjuder på en oseriös fjortisbild sen några år tillbaka :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D