plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

fredag 17 juni 2011

Update!

Hejsan, nu har det varit ett tag sedan jag bloggade igen, blir lätt så när det är sommarlov och man är ute och ränner hela tiden ;)
Nej, men i onsdags så slutade veronica skolan, hon spelade en låt och hon var jäätteduktigt :D Slänger upp lite bilder från avslutningen sen :)
Sen på onsdag kväll drog vi in till Gbg och Liseberg för att kolla på Danko Jones! Det var jättebra och efteråt spelade Veronica på daimhjulet och vann ;)
Och igår så var vi inne i gbg för Veronica skulle shoppa lite grejer, och när vi skulle till shock var det en mil lång kö, så vi trodde nästan vi inte skulle få komma in :oMen det visade sig att det var folk som skaffade armband till Metaltown :P


Fick även hem mitt efterlängtade hår igår så gjorde lite dreads igår :) Gick bättre än väntat, men några ville sig inte riktigt :(
Men övning ger färdighet så bara till att öva på! Jag slänger upp bild på allt det sen :)



Nu ska jag snart ut med hunden innan jag ska till BUP för "avslutningsmöte", om jag behöver något efter det så blir det vuxenpsyk för min del :s


Ha det så bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D