plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

tisdag 21 juni 2011

Trött :(

Andra dagen på jobbet idag, jobbade en timma längre + att jag är trött p.g.a min sömntablett så jag däckade bredvid min kära flickvän för ungefär 2 timmar sen och vaknade nyss :(
Jag hatar att man blir så trött dagen efter man tagit sömntablett, då blir det nästan ingen skillnad :s
Men men det gör ingenting, får hoppas att veckorna går snabbt så jag får tid med min kära fästmö igen <3


Jag funderar på att köpa en iphone 4 när jag får lön, men jag tänkte shoppa lite och tatuera mig så jag vet inte hur mycket pengar som blir kvar, dessutom har jag redan 3 mobiler som fungerar som jag kan använda iaf :s
Men, det återstår att se, ska tänka ut vad jag ska tatuera först iaf, det är verkligen något att fundera på!


Nu ska jag snart gå och lägga mig och titta på film tills jag somnar tänkte jag, så jag orkar med morgondagen ;)
Men eftersom jag inte fotat på väldigt länge så tänkte jag slänga in en jättegammal video, antagligen den första jag la in på youtube typ och den är jättefin så kolla på den, om och om igen ;)

Ni får ha det så bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D