plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 20 juni 2011

Stressigt! Fast ne :)

Jobbat första dagen på mitt sommarjobb idag :) Tänterna jag jobbar med är snälla och några av barnen tycker om mig iaf ;) Jag får ha mina piercingar och kan gå iväg och röka ett par gånger under dagen! (Y)
Ska jobba en timma extra tis/ons/tors bara för att jobba ihop pengarna jag annars förlorar, då vi är lediga på fredagen, men det är rätt chill så det blir nog bra ;)
Det jobbiga med att ha sommarjobb är att jag inte får träffa Veronica så mycket + att vi båda är jättetrötta när vi väl kommer hem :/ Men om 3 veckor så har vi tid och en massa pengar tillsammans iaf ;) Jag ska bjuda henne på middag då!<3


Var på "superviktigt" möte idag också, men blev inte så mycket eftersom tanten som skulle varit med fick en kris eller nåt så hon var tvungen att springa iväg, men Ninja sa att eftersom jag har min plats på Nösnäs från i höstas så kan de nästan inte neka mig platsen så det blir Nönäs i höst med min älskade Veronica :)
Ska skriva ett mail till rektorn att jag måste gå i samma klass som Veronica för att jag ens ska ha en chans att klara gymnasiet också ;)


Har tagit min sömntablett, ska slänga i en film och sova lite, men slänger upp lite bilder Veronica tog idag ;)
Alla mina dreads :)

Älskling <3 (säg till om jag ska ta bort)
Puss!


Världens finaste <3


Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D