plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 6 juni 2011

10 - Mina ovanor!

Oh herregud, vad ska jag skriva om det :s Jag har nog en hel del ovanor tror jag, eller mest tvångstankar men att bita på naglarna är en ovana jag har som jag verkligen inte tycker om, i vissa perioder är det lätt att inte bita, då jag har nagellack och sånt! 
Jag tycker länga naglar är skitsnyggt och kör ibland på lösnaglar när jag inte har tålamod att låta mina egna växa ut, men ärligt talat så är långa naglar jävligt opraktiskt när man är flata så jag har det inte så ofta ;)
Dessa älskade jag! Så sjukt snygga :o
Sen, vad har jag för med ovanor? Hm... Jag sitter alldeles för mycket vid datorn, jag är alldeles för egoistisk, jag äter alldeles för mycket godis osv osv :o Finns nog massor som man inte tänker på egentligen men det får räcka :)


Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D