plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

söndag 19 juni 2011

Söndag...

Japp, idag är det söndag, imorgon börjar jag sommarjobba :( Känns inte särskilt kul, men ska försöka kämpa mig igenom det, för pengarna liksom :s
Kommer tjäna cirkus 4800 spänn vilket är väldigt välbehövligt, speciellt eftersom jag ska tatuera mig snart, eller jag vill det iaf, ska bara komma på vad jag ska börja med, har tusen idéer! :o


Har regnat i typ 2 dagar i sträck nu,man blir inte så jättepepp på att vara ute i regnet med småbarn, hehe men jag ska lära dem allt jag kan ;) Nästan iaf!


Har tagit min sömntablett och gjort dreads, så nu har jag ont i ryggen, dimmigt huvud och ska snart sova :)
Måste ha minst 13 dreads till för att det ska räcka till 2 st falls, annars får jag göra en stor, kanske blir så ;)
När jag har jobbat ska jag köpa mer hår, vet exakt vilka färger jag ska ha och det kommer bli superfint :D


Nu ska jag sova, kanske uppdaterar imorgon, om jag inte är för trött ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D