plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

onsdag 29 juni 2011

Hej hej, hemskt mycket hej!

Ja, idag har det inte varit mycket bloggande o: Jobbade till 2, mötte Veronica vid bussen och sen mötte vi Mickan vid Runes, för hon hade lunch så vi skulle sitta med henne och äta :)
Mickan hade lyckats skära av sig tummen på jobbet så hon hade värsta plåstret på den och jag fick sms:a åt henne :P


Sen åkte jag och Veronica hem till mig och la oss framför tv:n och degade, vi vart jättetrötta av att ha jobbat och av att det vart så varmt idag :o
Imorgon ska jag jobba från 8-15 istället för 9-14 :s Men jag får vara ledig på fredag om jag vill, men då måste jag jobba in 3 timmar nästa vecka :( Så jag jobbar nog till 12 på fredag istället så kan jag hem och fixa mig innan jag och Veronica åker till Gbg och köper en gitarr till henne ^^


Jag har bestämt mig för vilken kamera jag ska köpa när jag får lön :D Åh det kommer bli så bra! Så om ni har några förslag på vad jag ska fota så får ni tipsa mig :o


Ni får ha det så bra, jag ska snart gå och lägga mig s: Ska upp kl 7 imån morgon :(

1 kommentar:

  1. Gillar din blogg skarpt! Kollar in här varje dag och hoppas på ett nytt inlägg :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig :D