plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

lördag 18 juni 2011

23 – Det här får mig att gråta!

Jag gråter när jag får jättestark ångest, när jag inser att min katt kommer dö, när jag saknar Veronica, när är ledsen (ofc), när jag är jätterädd osv..


Finns massa saker som kan få mig att gråta och vissa dagar är jag känsligare än andra!
Vissa dagar kan jag gråta för ingenting och andra kan jag vara helt neutral :s Men så är det nog för de flesta tror jag, så helt onormal är jag nog inte, inte på den fronten iaf ;)


Det här är näst sista "list"inlägget! Hoppat ni lärt er något och att jag inte slarvat alltför mycket :P
Tur att jag har sådana tvångstankar, annars hade ALDRIG denna bloggen överlevt mer än ett par veckor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D