plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

onsdag 25 maj 2011

Helt ensam!

Jag har sjukt tråkigt så jag slänger in ett nytt inlägg iaf.
Min flickvän vill inte vara med mig idag, men som tur är kommer hon ikväll och sover här.
Vi är lediga från skolan imorgon och ska antagligen in till Gbg med Mickan och Emma :)
Emma ska pierca sig ;) och jag är också jättesugen på att pierca mig, sternum eller smiley, men jag får nog inte pierca mig mer för Veronica och dessutom har jag inga pengar just nu :(


Men ja, nu svarar inte Veronica på sms heller så hennes vän sitter väl och bölar osv osv så att Veronica inte har tid för mig -.-


Jag har så otroligt svårt att kontrollera mina känslor och jag HATAR att hon vill vara med sina "vänner" eftersom att jag känner mig värdelös då, som att jag inte duger att vara med, att hon inte vill vara med mig mer, att jag inte är tillräckligt rolig och sådär..
Jag kan inte acceptera att hon hellre är med någon annan än mig.
Sen att hon är med personen i fråga för att personen "mår dåligt" och hon ska ta hand om henne?!
Oh hell no! Jag menar, jag mår ju också dåligt, jag vill inte vara självisk och sådär och jag inser att jag framstår som det.
Jag förstår att Veronica tröttnat på att ta hand om mig nu efter 2 år osv men vafan?

Nu orkar jag inte mer... Bloggpaus tills imorgon iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig :D