plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

torsdag 7 april 2011

Träning inför beachen 2011?

Jag har börjat träna, mest är det för att bli lite nöjdare med mig själv, kunna ha kläder som passar på smalare människor osv, men även för att kunna vara på stranden med mina vänner och min flickvän. 
Vill kunna bada och gå omkring i shorts och kjol, linnen och klänningar utan att tänka "alla måste må illa av att titta på mig, för jag är så fet" osv.
Jag gör minst 100 situps varje dag och ungefär varannan dag tränar jag triceps och biceps och nu till sommaren ska jag försöka springa så mycket som möjligt :)
Jag känner mig rätt stolt när jag tränat, jag måste dock jobba mer på min kost och inte äta så mycket skräpmat :P


Kämpar ni för den där beachbodyn?
Ni kanske redan har beachbodyn, eller så kanske ni är nöjda med lite extra? ;)
Har ni några träningstips, bl.a för att få bort från magen och underarmarna? 
Vad har ni för tips på mat, dieter, bra fetförbrännare osv? 
Tipsa mig gärna :D


Imån blir det videoinlägg, det lovar jag!
Men vad vill ni att det ska handla om? 


Jag runt 2008 tror jag

1 kommentar:

  1. Hej! Hitta nog inte inlägget du ville jag skulle läsa..Men om du behöver prata så finns jag på Skruttanekblad@live.se

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig :D