plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

måndag 4 april 2011

Tävlingen avgjord!

Jag har nu valt en vinnare och slumpat fram 2 st som får välja någon av pärlplattorna på bilden eller bestämma ett mönster på en svamp (:
Vinnaren är : Hanna Silverå! Hennes blogg
På andra och tredje plats kom : Alexandra Åberg och gothcupcake


Jag kommer alltså pärla en bild, åt Hanna, som hon själv väljer och andra och tredje platstagarna får kontakta mig om vad dom vill ha, adress osv :)


Vill ni ha fler tävlingar? Kommentera vad ni tycker.

2 kommentarer:

  1. Hej! Tack så mycket för att jag vann =) detta ska bli jättespännande =) Mejla mig på hanniblogg@hotmail.com så pratar vi mer där =)
    Du är för söt tjejen <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Haii ^w^
    tack så mycket hihi :3
    Majla mig på Sasunaru_lover@hotmail.se
    Kram Goth CupCake <3

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig :D