plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

fredag 1 april 2011

Tävling!

Yes, tänkte anordna en tävling för att prova lite, hur stort intresset är osv.

Första priset är inget speciellt utan ni får välja en bild som jag sen gör en pärlplatta av. (Ni får skicka bilden ni vill ha gjord via mail, msn eller länka till eran bdb eller facebook.)
Andra och tredje pris får någon utav pärlplattorna på bilden eller vilja vad ni vill ha för mönster i en svamp :) 



Så för att ha chans att vinna vill jag att ni skriver i en kommentar vad ni vill se mer av i min blogg, vad ni tycker jag mer ska lotta ut, om jag ska göra videoinlägg osv :)
Bästa förslaget vinner första pris och andra och tredje får såklart andra och tredje pris. (+ poäng blir det såklart om ni länkar min blogg någonstans ;)
Glöm inte skriva eran blogg om ni har någon, jag kommer nämligen länka alla som vinner!

Jag väljer vinnarna på måndag så ni har 3 dagar på er :)


Såhär kan en bild se ut som pärlplatta (:


7 kommentarer:

  1. Hej! Jag skulle vilja att du började videoblogga lite och så Hade varit roligt. Hade blivit superglad om jag hade vunnit. =) jag skickar en bild på mejlen till dej nu. Jag bara älskar din blogg och lägger även en stor länkning på min blogg om det är okej

    Kramiiz Hanna
    http://hannasilvera.se

    SvaraRadera
  2. hej .
    jag skulle vilja att du skulle vidioblogga litr det hade varit roligt och se ditt söta anskte och du vet lika väl som jag att du e söööt <3

    SvaraRadera
  3. alexandra åberg1 april 2011 kl. 13:49

    tyypbarravii.blogg.se
    är min blogg glömde skriva den så det blir en efter kommentar <33

    SvaraRadera
  4. Linnea-pettersson@hotmail.com1 april 2011 kl. 14:05

    Hej, självklart så vart jag tvungen att vara med i den här tävlingen ;D Jag skulle precis som dom andra att du skulle videoblogga lite mer :)!

    SvaraRadera
  5. Haii! om jag vinner skulle jag vilja ha CupCaken ^w^

    SvaraRadera
  6. Hej jag skulle vilja se mer pärlplattor i din blogg! Det vore så coolt, för jag brukar nämnligen också pärla lite då och då. :)

    SvaraRadera
  7. Jag tycker du ska göra lite videobloggar och mer pärlplattor :3

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig :D