plusikassan.se EMP: Skaffa dig en egen katalog här Beautynet

love

fredag 29 april 2011

Religion?

Tänkte bara skriva lite snabbt nu.
Jag har länge tänkt på att göra ett inlägg om religion och min syn på det, men religion är så jävla känsligt och jag vet knappt något om det :s
Men min flickvän är rätt high på religion så kanske ska fråga henne, se vad hon tycker om idéen och sådär ;)


Nu kom jag på att det är ju valborg imorgon, vad ska ni göra?
Ska ni supa, eller sitta hemma och mysa?
Varför firar man valborg förresten? :s


Det är nog bara en ursäkt för ungdomar att supa!

1 kommentar:

  1. Valborg firas för att hälsa våren kommen, inte för att ungdomar ska ha en ursäkt att supa. Man firar våren genom att tända stora brasor från början.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig :D